Quina documentació cal per fer una taxació?
Dependrà de l’especificitat de la feina que ens confiïs i de la seva finalitat. Aquesta es detallarà en el pressupost que ens demanis. Per demanar-lo et remetem a “Com puc demanar un pressupost?“
Fins quan és vàlida una taxació?
Els informes de taxació tenen una validesa de SIS MESOS a comptar des de la data de la seva emissió, motiu pel qual el marge temporal és força ampli per cobrir possibles eventualitats en la gestió de l’operació plantejada.
En què es diferencia un informe de taxació d’una taxadora homologada pel Banco de España i altres tipus de taxacions?
Els informes emesos per una Societat de Taxació homologada tenen plena validesa legal i estan reconeguts per l’Administració Pública, Jutjats, Agència Tributària, Seguretat Social, …-, a més a més de les entitats bancàries, entre d’altres. Són també recomanables en processos hereditaris, litigis o separacions per la seva imparcialitat, fiabilitat, normativa aplicada i comprovacions i procés intern que implica el compliment dels requisits necessaris i supervisió del Banco de España. La resta d’informes emesos per altres entitats o persones, podrien tenir una validesa més limitada o no ser admesos per algun organisme.
Com puc saber quant em costarà la taxació que vull encarregar?
Només has d’anar a l’apartat “Demanar Pressupost” d’aquest web o clica a l’enllaç Solicitud de pressupost, completar el formulari que et proposem i en uns instants et remetrem un document detallant les condicions, documentació que et cal aportar-nos, preu i termini estimat per a portar a terme la feina que ens proposis fer. No cal dir que te l’enviarem sense compromís de contractació del servei.
Quant temps trigueu a fer una taxació?
Dependrà de l’especificitat de la feina que ens confiïs, però per a habitatges el termini estimat és d’entre 3 i 5 dies, un cop que haguem pogut fer la visita a l’immoble i sempre i quan disposem de la documentació que ens cal i que serà indicada en el pressupost. Per demanar-lo et remetem a “Com puc demanar un pressupost?”
Què lliurarem?
La nostra empresa coneix, recolza i promou els 17 objectius de desenvolupament sostenible de Nacions Unides per transformar el món, i és per això que no lliurem els nostres informes en paper. L’informe de valoració i el seu corresponent certificat s’enviaran per correu electrònic en format PDF i signats digitalment. L’informe consta de l’argument i càlculs que conclouen amb el valor emès en el certificat, a més a més d’un apartat d’annexos en el qual s’inclouen plànols d’ubicació de l’actiu que és objecte de valoració, documentació que ens ha estat facilitada, plànols de planta i reportatge fotogràfic.
Per a quines entitats és vàlida la vostra taxació?
Les societats de taxacions homologades pel Banc d’Espanya estan habilitades per fer tots tipus de taxacions; i només aquestes societats ho poden fer quan la finalitat és hipotecària. Risc valor està homologada amb el número 4456.